Energia vine de la fiecare dintre noi

Atentie la persoanele care pretind a fi angajati sau prestatori ai companiilor membre ale Grupului CEZ in Romania!

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Reamintim tuturor consumatorilor ca orice angajat al Grupului CEZ in Romania sau Adrem Invest este obligat sa prezinte legitimatia de serviciu atunci cand se prezinta la domiciliul consumatorului pentru a citi contorul electric sau pentru a efectua alte servicii energetice.

Citirea contoarelor se face de regula in zilele lucratoare ale saptamanii, fiecare client fiind alocat unei anumite "unitati (ruta) de citire", de regula unul sau mai multe blocuri/sate, si unei anumite perioade de citire. In situatia in care contorul electric se afla la limita de proprietate, clientul nu este solicitat de delegatul CEZ pentru citirea indexului. De asemenea, mentionam ca angajatii CEZ sau Adrem Invest nu sunt autorizati si nici nu trebuie sa solicite sau sa primeasca in teren sume de bani de la clientii CEZ.

Incasarea facturilor de energie electrica si a oricarui alt tip de facturi pentru prestarea unui serviciu se face doar prin intermediul unitatilor bancare agreate , Posta Romana, sau punctelor de colectare amplasate la comercianti agreate, niciodata prin emiterea de facturi/chitante la domiciliul clientului.

Pentru a face plata in numerar se poate utiliza codul de bare al facturii sau se pot decupa avizele pe care clientul le prezinta la unul din punctele de colectare a platilor puse la dispozitie de partenerii CEZ Vanzare si anume: oficiile postale, Paypoint si Payzone, Westaco, EPS, ENI (AGIP) sau la sediile institutiilor bancare BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP, CEC.

Clientul are la dispozitie mai multe variante pentru a plati factura. Prima si cea mai confortabila dintre acestea este debitul direct care exclude in totalitate calculul de penalizari sau deconectarea. Clientii pot opta atat pentru Debit Direct Intrabancar in conditiile in care au conturi deschise la una din bancile: BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, ING, sau pentru Debit Direct Interbancar daca au conturi bancare deschise la alte banci. Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza o singura data la sediul oricarei unitati si semneaza Mandatul de Debitare Directa. Mandatul reprezinta o imputernicire data de client bancii in vederea debitarii automate a contului sau bancar, la scadenta facturii, cu suma datorata CEZ Vanzare si transferul acesteia in contul furnizorului.

In absenta facturii, se poate plati prin bancomat, Internet - Banking, Ordin de plata - pentru toate aceste variante este suficienta introducerea/completarea corecta a sumei de plata si a codului de client.

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, disponibila 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic, in intervalul orar 08:00 - 20:00.

Departamentul Relatii Publice
CEZ Romania