Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Din acest motiv, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 24, 25, 26, 31 decembrie 2012, respectiv 1 si 2 ianuarie 2013.
Incepand cu data de 03 ianuarie, programul de functionare va fi cel normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 - 16:00 sau 08:00 - 18:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.
Mentionam ca in zilele de sambata 12 si 26 ianuarie 2013 activitatea centrului de relatii cu clientii se va desfasura in program de zi lucratoare cu program normal de lucru cu publicul.
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua Romtelecom, disponibila 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic in intervalul orar 07:00 - 23:00.
Departamentul Relatii Publice
CEZ Romania