Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Vineri, 21 septembrie 2012, CEZ organizeaza o fereastra de mentenanta a sistemului informatic pentru cresterea calitatii serviciilor oferite. In aceasta zi nu vor putea fi intocmite si inregistrate contracte, acte aditionale, facturi pentru servicii si rezilieri, modificari ale consumului estimat si alte operatiuni specifice sistemului informatic.
Specialistii din Centrele de Relatii cu Clientii si de la Info Linia CEZ vor putea oferi consiliere cu caracter general privind serviciile prestate de companie.
Activitatea va fi reluata in regim normal incepand de luni, 24 septembrie 2012.
Pentru informatii suplimentare, clientii au la dispozitie Info Linia CEZ la numarul unic de telefon 0251 929.
Speram ca disconfortul provocat clientilor nostri prin aceasta fereastra de mentenanta va fi minim si ne vom asigura ca functionalitatea sistemului informatic care ii deserveste se desfasoara la parametri optimi.
Departamentul Relatii Publice
CEZ Romania