Energia vine de la fiecare dintre noi

Info Linia CEZ

Info Linia CEZ isi propune sa aduca un plus de confort consumatorilor prin evitarea deplasarilor catre Centrele de Relatii cu Clientii si sa diversifice gama de servicii oferite clientilor nostri. Un singur apel la 0251 929 este suficient pentru a afla informatii comerciale privind racordarea la retea, contractarea, facturarea si incasarea energiei electrice sau pentru a anunta deranjamentele in reteaua de distributie. O echipa formata din peste 50 de operatori este permanent la dispozitia clientilor, pregatita sa ofere orice fel de informatie sau sa preia deranjamentele survenite in instalatiile electrice.

Pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, toti consumatorii CEZ au la dispozitie 24 de ore din 24, 7 zile din 7 numarul unic 0251 929 - Info Linia CEZ.

Informatiile comerciale pot fi obtinute luni-vineri, in intervalul orar 08:00 - 20:00.

Pentru a reduce substantial timpul de asteptare, compania CEZ a suplimentat numarul de operatori Info Linia CEZ si a inceput colaborarea cu un prestator extern de Call Center care asigura preluarea varfurilor de deranjamente in situatii de avarii de masa ce pot depasi capacitatea normala de preluare a apelurilor.- In conditii meteo normale, Info Linia CEZ poate prelua peste 98 % din apeluri cu timp mediu de asteptare sub 120 secunde si peste 90% din apeluri cu timp mediu de asteptare sub 40 secunde.