Energia vine de la fiecare dintre noi

BRD

 

Ordin de plata

A. Disponibil: Incepand cu 03 Ianuarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare , detinator al unui cont bancar la BRD (cont curent, cont de card).

C. Conditie necesara: Mentionarea pe ordinul de plata a Simbolului Variabil inscris pe factura.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza la sediul bancii unde va intocmi si depune la ghiseu ordinul de plata, completat conform specificatiilor anterioare.

E. Costuri client: Zero. Toate comisioanele practicate de banca in vederea decontarii sunt suportate integral de catre CEZ Vanzare.

 

Numerar la ghiseul bancii

A. Disponibil: Incepand cu 15 Ianuarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare , fara a fi necesara detinerea unui cont bancar, la BRD sau alta institutie bancara.

C. Conditie necesara: Detinerea facturii cu ocazia prezentarii la ghiseu in vederea efectuarii platii.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza la sediul oricarei unitati BRD, prezinta operatorului factura si inmaneaza suma de plata.

E. Costuri client: Zero. Toate comisioanele practicate de banca in vederea decontarii sunt suportate integral de catre CEZ Vanzare.

Lista completa a retelei de unitati BRD existente in regiunea Olteniei poate fi consultata in Anexa 1 sau pe situl BRD, la urmatoarea adresa: www.brd.ro/banca/retea-unitati/

 

Card BRD la bancomat BRD

A. Disponibil: Incepand cu 02 Februarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare , detinator al unui card bancar emis de BRD.

C. Conditie necesara: Detinerea unui card bancar emis de BRD.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza la orice bancomat din reteaua de ATM-uri BRD, selecteaza optiunea Plati Furnizori/CEZ Vanzare, dupa care tasteaza Simbolul Variabil si suma de plata.

E. Costuri client: Zero. Toate comisioanele practicate de banca in vederea decontarii sunt suportate integral de catre CEZ Vanzare

Lista completa a retelei de bancomate BRD existente in regiunea Olteniei poate fi consultata in Anexa 2 sau pe situl BRD, la urmatoarea adresa: www.brd.ro/banca/retea-bancomate/

 

Debit Direct

1.4.1 Debit Direct Intrabancar

A. Disponibil: Incepand cu 03 Ianuarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare, detinator al unui cont bancar la BRD (cont curent, cont card).

C. Conditie necesara: incheierea Mandatului de Debitare Directa cu BRD.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza o singura data la sediul oricarei unitati BRD, solicita si semneaza Mandatul de Debitare Directa. Mandatul reprezinta o imputernicire data de client bancii in vederea debitarii automate a contului sau bancar, la scadenta facturii, cu suma datorata CEZ Vanzare  si transferul acesteia in contul furnizorului deschis la BRD.

In aceste conditii, pentru efectuarea platii nu mai este necesara deplasarea periodica la casieria furnizorului sau la sediul bancii; singura grija a clientului rezida in asigurarea in contul bancar a sumelor necesare achitarii in regim automat a facturilor.

E. Costuri client: Zero. Toate comisioanele practicate de banca in vederea decontarii sunt suportate integral de catre CEZ Vanzare.


1.4.2  Debit Direct Interbancar

A. Disponibil: Incepand cu 03 Ianuarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare, detinator al unui cont bancar la oricare din urmatoarele institutii bancare: BRD, BCR, ABN AMRO, ING, HVB, FINANS BANK, PORSCHE BANK.

C. Conditie necesara: incheierea Mandatului de Debitare Directa Interbancara cu banca la care are domiciliat contul bancar.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza o singura data la sediul unitatii bancare la care detine un cont bancar, solicita si semneaza Mandatul de Debitare Directa Interbancara. Mandatul reprezinta o imputernicire data de client bancii in vederea debitarii automate a contului sau bancar, la scadenta facturii, cu suma datorata CEZ Vanzare si transferul acesteia in contul furnizorului deschis la BRD.

In aceste conditii, pentru efectuarea platii nu mai este necesara deplasarea periodica la casieria furnizorului sau la sediul bancii; singura grija a clientului rezida in asigurarea in contul bancar a sumelor necesare achitarii in regim automat a facturilor.

E. Costuri client: in conformitate cu Tarifele si Comisioanele in vigoare, practicate de institutia bancara la care clientul CEZ Electrica Oltenia a incheiat Mandatul de Debitare Directa. Pentru informatii detaliate, va rugam contactati banca dvs.

 

POS-uri la comerciantii acceptanti

A. Disponibil: Incepand cu 02 Februarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare, fara a fi necesara detinerea unui cont bancar, la BRD sau alta institutie bancara.

C. Conditie necesara: Detinerea facturii cu ocazia prezentarii la comercianti in vederea efectuarii platii.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza la una din locatiile comerciantilor acceptanti, prezinta factura si inmaneaza suma de plata sau cardul bancar emis de BRD.

E. Costuri client: Zero. Toate comisioanele practicate de banca si comercianti in vederea decontarii sunt suportate integral de catre CEZ Vanzare.

Lista completa a retelei de comercianti acceptanti poate fi consultata in Anexa 3 sau pe situl BRD, la urmatoarea adresa: www.brd.ro/&files/simplisfacturi.pdf

Lista este supusa unor actualizari periodice, pe masura extinderii retelei de comercianti acceptanti.

 

Vocalis- plati prin telefonul fix

A. Disponibil: Incepand cu 02 Februarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare, posesor al unui cont bancar BRD si telefon fix cu taste comutat in modul TONE.

C. Conditie necesara: Incheiere Contract de aderare la serviciul Vocalis.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare subscrie la serviciul Vocalis completand un formular la orice untitate BRD. Serviciul se acceseaza formand 0800.803.803 (apel gratuit din reteaua Romtelecom) sau 021.302.61.61 (tarif normal), iar un operator automat va ghida clientul in vederea efectuarii platii.

E. Costuri client: in conformitate cu Tarifele si Comisioanele BRD in vigoare.

Pentru informatii si asistenta suplimentare privind utilizarea serviciului, contactati BRD sau accesati site-ul BRD aici.

Mobilis - plati prin telefonul mobil

A. Disponibil: Incepand cu 02 Februarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ VANZARE, posesor al unui cont bancar BRD si telefon mobil in reteaua Orange sau Vodafone.

C. Conditie necesara: Incheiere Contract de aderare la serviciul Mobilis.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ VANZARE subscrie la serviciul Mobilis completand un formular la orice untitate BRD. In maximum 24 ore de la semnarea contractului cu BRD vei primi un mesaj cu continutul: "De acum puteti utiliza serviciul de mobile-banking MOBILIS furnizat de BRD - Groupe Societe Generale impreuna cu Orange". Dupa receptionarea mesajului, acceseaza in meniul Orange optiunea <Mobile Banking> si introdu codul PIN-GSM al cartelei telefonice. In urma acestei operatiuni, pe ecranul telefonului mobil au aparut urmatoarele optiuni: Inreg. Banca, Sterge Banca, MB Intrari.
Pentru a inregistra BRD - Groupe Societe Generale foloseste datele existente in plicul cu date confidentiale furnizat de catre banca.
Alege optiunea Inreg. Banca, introdu apoi BRD pentru optiunea Denumire Banca, Codul Client MB (de ex :12345678). In final valideaza operatiunea introducand PIN-ul Bancar MB (de ex: 1234).
Pe ecranul telefonului mobil va aparea mesajul: <Banca BRD a fost activata>. Acest mesaj reprezinta confirmarea ca din acel moment poti utiliza serviciul MOBILIS. In cadrul meniului Orange/Mobile Banking afisat de telefon a aparut o noua optiune <BRD> care, odata selectata, afiseaza meniul aferent serviciului MOBILIS.

E. Costuri client: In conformitate cu Tarifele si Comisioanele BRD in vigoare.

Pentru informatii si asistenta suplimentare privind utilizarea serviciului accesati site-ul BRD aici.

Internet Banking: BRD-NET

A. Disponibil: Incepand cu 02 Februarie 2007.

B. Utilizator potential: Client CEZ Vanzare, cu acces Internet si posesor al unui cont bancar la BRD.

C. Conditie necesara: Incheiere Contract de subscriere la BRD-NET.

D. Scurta prezentare: Clientul CEZ Vanzare se deplaseaza la una din unitatile BRD si incheie un contract de subscriere la BRD-NET. Banca va furniza o parola de acces la serviciu, in baza careia se realizeaza autentificarea in vederea utilizarii sistemului. Cu ocazia initierii ordinului de plata, este necesara mentionarea Simbolului Variabil inscris pe factura si a sumei de plata.

E. Costuri client: Abonament lunar si comision per operatiune de plata initiata, in conformitate cu Tarifele si Comisioanele BRD in vigoare (mai mic cu 10% fata de standard).

Pentru informatii suplimentare, consultati Anexa 4 - Ghid de Utilizare BRD-NET sau situl BRD, la urmatoarea adresa: www.brd.ro/persoane-fizice/operatiuni-curente/banca-la-distanta/brd-net

 

Ghid utilizare BRD-net

BRD - Groupe Societe Generale va multumeste pentru interesul pe care il manifestati pentru BRD-NET, noul serviciu tranzactional care va permite sa efectuati operatiuni bancare 24h/24, 7 zile din 7 din orice locatie din lume, prin intermediul Internet-ului.

Serviciul BRD-NET va permite:

  1. Sa obtineti informatii cu privire la SOLDUL conturilor dumneavoastra sau DETALII legate de operatiunile efectuate in acestea cu un istoric de 45 zile.
  2. Sa efectuati VIRAMENTE intre propriile conturi sau catre terti in sistem inter si intra bancar.
  3. Sa obtineti orice tip de INFORMATIE despre BRD - Groupe Societe Generale si in special, despre produsele si serviciile oferite, printr-un simplu click pe logo-ul BRD din partea stanga sus a ecranului.

Pentru a accesa BRD-NET este suficient sa dispuneti de un calculator, o conexiune Internet si, bineinteles, sa subscrieti la serviciu prin intermediul unitatii unde este deschis contul din care doriti sa vi se perceapa abonamentul aferent utilizarii serviciului BRD-NET.

[Inapoi la Cuprins]

INTRODUCERE

Scopul acestui ghid este de va familiariza cu functionalitatile propuse de serviciul BRD-NET, cu modalitatile de acces la acestea si aria lor de acoperire.

A. Transmiterea datelor

In zilele lucratoare, ordinele sunt tratate in aceeasi zi la ore diferite in functie de momentul introducerii si de tipul de transfer.
Astfel:

  • ordinele sunt preluate spre executie la intervale de 3 ore: 8:00, 11:00, 14:00, 17:00 si 20:00, in zile lucratoare .
  • ordinele intrabancare vor fi tratate in ziua lucratoare curenta.
  • ordinele interbancare transmise inainte de ora 11:00 vor fi tratate in ziua lucratoare curenta, in cazul depasirii acestei transe executia fiind reportata pentru ziua lucratoare urmatoare.
  • ordinele trimise dupa ora 20:00, operatiunile vor fi tratate in ziua lucratoare urmatoare la ora 8:00.

Atentie, daca dati un ordin pe BRD-NET intr-o zi nelucratoare, el va fi tratat in ziua lucratoare urmatoare la ora 08:00.
De exemplu, daca dati un ordin sambata dimineata, el va fi tratat abia lunea urmatoare, la ora 08:00.
Intervalul de timp necesar pentru procesarea completa a ordinelor initiate prin site-ul BRD-NET poate varia intre 1 ora si cateva zile, in functie de particularitatile acestuia: tipuri de conturi implicate, ziua si ora initierii, alte elemente distinctive.
Pentru a primi confirmarea executiei unui ordin este necesara consultarea extrasului conturilor implicate in tranzactii dupa actualizarea informatiilor.
In cazul in care un ordin nu poate fi procesat, veti primi un mesaj ce va fi afisat in sectiunea "Mesaje personale", fiindu-va precizate detaliile ordinlor si motivul ce a generat neprocesarea acestora.
Dupa tratarea operatiunilor, actualizarea informatiilor din site-ul BRD-NET se va face in functie de orarele prestabilite de banca pentru functionarea serviciului BRD-NET.

[Inapoi la Cuprins]

B. Actualizarea datelor

Actualizarea informatiilor despre starea conturilor este realizata in zilele lucratoare si nelucratoare, astfel:

  • extrasul de cont valabil la sfarsitul zilei anterioare este actualizat in zilele lucratoare la ora 8:00;
  • operatiunile realizate pe parcursul unei zile lucratoare/nelucratoare sunt actualizate la intervale de 3 ore, momentele orientative de actualizare fiind orele 10, 13, 16, 19 si 22 ale fiecarei zi.

[Inapoi la Cuprins]

C. Istoric

Istoricul operatiunilor pe conturi ce pot fi consultate prin BRD-NET acopera o perioada de 45 de zile. La prima conexiune sau in cazul adaugarii unui cont, nici o operatiune executata inainte de a adera la serviciu, respectiv inainte de adaugarea contului, nu apare in paginile site-ului.

[Inapoi la Cuprins]

D. Securitatea informatiilor

1. Codul de utilizator si parola

Accesul dumneavoastra pe site este protejat prin Codul de Utilizator si Parola pe care le introduceti in ecranul intitulat "Identificare" (introducerea acestor date se efectueaza in protocol securizat).
Codul de Utilizator si Parola sunt indispensabile utililizarii serviciului de Internet Banking si trebuie sa fie cunoscute numai de dumneavoastra.
Le veti utiliza ori de cate ori va veti conecta la contul / conturile dumneavoastra in vederea consultarii soldurilor sau efectuarii de viramente.
Codul de Utilizator va este atribuit de banca prin intermediul "Fisei de Aderare la BRD-NET" iar Parola va va fi transmisa prin e-mail la adresa pe care ati indicat-o cu ocazia aderarii la BRD-NET, in ziua aderarii, la sfarsitul zilei.Din motive de securitate va recomandam sa schimbati Parola imediat dupa prima conexiune la acest serviciu.
In caz de pierdere, furt sau uitare a Parolei, puteti primi o noua parola prin prezentarea dumneavoastra la unitatea bancii unde ati semnat contractul unde, pe baza unei cereri, vi se va atribui o noua Parola.
BRD-NET prevede 80 conexiuni ce pot fi efectuate cu aceeasi Parola.
Dupa atingerea acestei limite, este recomandata schimbarea Parolei prin intermediul site-ului tranzactional accesand pagina: "Schimbare Parola".

  • Memorati Codul dumneavoastra de utilizator si parola si nu le dezvaluiti nimanui, verbal, prin telefon sau prin e-mail/formular , chiar daca persoanele respective sunt reprezentanti BRD - Groupe Societe Generale.

Doar dumneavoastra trebuie sa stiti parola.
Toate introducerile eronate de parola sunt inregistrate.
Dupa 3 incercari nereusite, accesul este blocat, deblocarea intervenind dupa 24 de ore, printr-o procedura automata, in conditiile in care nu exista alte tentative de accesare in acest interval.

  • Nu introduceti parola pe alte pagini decat sectiunea securizata a site-ului BRD-NET.
  • Schimbati parola la intervale regulate de timp, cel putin de 2 ori pe an.
  • Nu uitati sa dezactivati functia browser-ului de "retinere a parolei".

Procedura pentru a realiza acest lucru difera de la browser la browser.
Nu ezitati sa ne contactati pentru sfaturi tehnice daca aveti o problema.

2. Criptare SSL 128biti

Pentru criptarea datelor transmise intre BRD - Groupe Societe Generale si utilizatorii BRD-NET folosim protocolul de securitate SSL 128biti.SSL 128 este in prezent cel mai puternic standard de securitate, care asigura confidentialitatea si integritatea datelor vehiculate prin Internet.
Puteti verifica cu usurinta daca va aflati pe un site securizat: litera "s" trebuie sa apara intotdeauna in bara de adresa a browserului dumneavoastra dupa "http".
Prin urmare, adresa site-ului prin care va aveti acces la conturi trebuie sa inceapa cu : https://www.brd-net.ro.

3. Deconectarea in siguranta Ca masura de siguranta, sistemul utilizeaza o limita de 5 minute pentru realizarea unei actiuni.In cazul neutilizarii serviciului pe o perioada mai mare de 5 minute, sesiunea de lucru se va inchide si vi se va solicita o noua identificare.

Cand vreti sa parasiti BRD-NET, va recomandam sa apasati optiunea "Sfarsit sesiune" din meniul din dreapta paginii.Daca va consultati conturile dintr-un Internet Cafe sau de pe un calculator utilizat de mai multe persoane, utilizati intotdeauna optiunea "Sfarsit sesiune".

4. Verificarea autenticitatii site-ului

Atunci cand treceti de la o pagina securizata (https) la una nesecurizata (http), browserul dumneavoastra va afisa un mesaj de avertizare.
Nu introduceti Codul de utilizator si parola dupa primirea unui astfel de mesaj.
Cand va consultati conturile sau doriti sa efectuati un transfer, verificati certificatul de securitate al site-ului:

  • Pentru Internet Explorer, din meniul File alegeti optiunea Properties.
  • In fereastra care se deschide verificati daca sectiunea "Connection" contine parametrii securizarii utilizate: SSL 3.0, RC4 with 128 bit encryption (High).RSA with 1024 bit exchange.
  • Apasati butonul "Certificates" si verificati daca certificatul emis are caracteristicile: Issued to: www.brd-net.ro Issued by: Secure Server Certification Authority.
  • Verificati daca fereastra "Certification Path" contine: VeriSign/RSA Secure Server CA si This certification is valid.

5. Evitarea fraudelor

Desi multe din informatiile referitoare la fraude computerizate si atacuri asupra utilizatorilor de servicii bancare online sunt exagerari sau dezinformari, exista anumite cazuri in care fraudele sunt savarsite.
Deoarece este imposibil pentru atacatori sa obtina acces la site-urile bancare prin "usa din fata", acestia utilizeaza multiple tactici pentru a obtine informatiile confidentiale ale utilizatorilor, de exemplu prin trimiterea de mesaje e-mail in numele bancii sau prin infectarea sistemului dumneavoastra cu diferiti virusi informatici.
Ca masura simpla de securitate, va recomandam sa nu comunicati parola nimanui.BRD - Groupe Societe Generale sau orice alta autoritate nu va va cere niciodata sa dezvaluiti astfel de informatii.
Nu raspundeti la mesaje care va cer informatii personale sau financiare.
Transmiteti aceste mesaje catre noi imediat:    

Pentru a evita infectarea sistemului dumneavoastra cu virusi informatici ce ar putea sustrage informatii sensibile pentru a le trimite eventualilor atacatori, asigurati-va ca:

  • utilizati un program antivirus
  • sistemul dumneavoastra este actualizat din punct de vedere al securitatii, avand instalate cele mai recente imbunatatiri aduse de producatorul sistemului de operare

[Inapoi la Cuprins]

ACCESUL LA BRD-NET

A. Acces la conturi

Pentru a dechide zona securizata a site-ului care va ofera acces la serviciile bancare pe care vi le ofera BRD-NET:
Click pe "Acces la conturi" in meniul din stanga paginii. Se afiseaza pagina de ? Identificare ? in care veti introduce Codul de Utilizator si Parola atribuite de banca.
Codul de Utilizator este imprimat pe documentele primite de la Banca in momentul subscrierii la serviciul BRD-NET, Parola fiind trimisa pe adresa de e-mail specificata in momentul semnarii contractului.
Click pe "Validare".
Se afiseaza toate mesajele transmise de BRD utilizatorilor serviciului.
Meniul afisat in partea stanga a paginii este :

  1. Conturi.
  2. Transferuri si creare depozite.
  3. Servicii.
  4. Parola.
  5. Mesagerie.
  6. Pagina de intampinare.
  7. Sfarsit sesiune.


1. Conturi

Aceasta functionalitate va permite sa vizualizati, sub forma unui tabel, soldul tuturor conturilor predefinite cu ocazia aderarii la serviciu.
In cazul in care conturile sunt inchise intervine stergerea automata a acestora din profilul de utilizator BRD-NET.
In situatia inchiderii contului suport al contractului BRD-NET, va rugam sa solicitati definirea unui nou cont suport, din care sa se poata percepe abonamentul aferent utilizarii serviciului.
Pentru conturile nou deschise, adaugarea in aceasta sectiune poate fi realizata prin contactarea unitatii la care a fost incheiat contractul BRD-NET sau, pentru contractele incheiate pentru persoane fizice, prin contactarea telefonica a serviciului VOCALIS la numerele 0800.803.803 - TelVerde, apelabil gratuit in reteaua Romtelecom sau 021-302.61.61 - tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, de Luni pana Duminica intre orele 08-22.
Informatiile care va sunt puse la dispozitie sunt urmatoarele :

  • Tipul conturilor.
  • Numerele de cont in format IBAN.
  • Titularul conturilor.
  • Data soldului : reprezinta ultima data a soldului trimisa de catre back-office catre site-ul BRD-NET sau data scadenta in cazul depozitelor.
  • Valuta conturilor.
  • Soldul conturilor.

Prin click pe link-ul existent pe Numerele de cont, se va afisa pagina "Detalii operatiuni" in care veti putea vizualiza descrierea operatiunilor efectuate pe contul selectat.
Aceasta pagina contine mai multe zone:

  • O zona in care se recapituleaza toate informatiile legate de contul selectat.
  • O zona in care este calculat soldul disponibil valabil la data ultimei actualizari.
  • O zona prezentand operatiunile realizate in cont in intervalul de timp de la ultima actualizare a extrasului valabil la sfarsit de zi.
  • O zona in care este afisat soldul contului valabil la sfarsitul zilei anterioare. In aceasta zona, valoarea inscrisa la "Sume blocate" reprezinta, pentru conturile ce au un card atasat, suma tranzactiilor interbancare ce nu au fost decontate inca, in principal operatiuni efectuate la terminale POS sau ATM apartinand altor banci, precum si sume blocate in cont ca garantii.Sumele respective nu sunt disponibile chiar daca soldul nu este diminuat corespunzator, decontarea/deblocarea intervenind la o data ulterioara.
  • O ultima zona ce contine detalii despre operatiunile executate pe acest cont in ultimele 45 de zile:
  • Data operatiunii - data la care operatiunea a fost preluata spre executie.
  • Data inregistrarii - data la care operatiunea a fost executata.
  • Detaliul operatiunii.
  • Suma operatiunii (debit/credit).

Prin click pe unul din titlurile tabelului, operatiunile vor fi sortate crescator/descrescator in functie de informatiile continute in coloana respectiva.
Pentru a cauta o operatiune in functie de criteriile propuse de banca faceti click pe "Cautare".
O noua pagina se afiseaza in care apare un formular in care trebuie sa introduceti cel putin unul dintre cele 7 criterii propuse.
Cautarea se realizeaza numai in contul selectat, in cadrul operatiunilor prezente in extrasul valabil la sfarsitul zilei anterioare.


2. Transferuri si creare depozite

  • Transferuri intre conturi Aceasta functionalitate va permite sa efectuati transferuri intre conturile cu care ati aderat la serviciul BRD-NET.

 

ATENTIE:

Sunt disponibile viramentele intre conturi deschise in orice valuta.
Viramentele sunt efectuate in limita soldului disponibil la data executiei.
Etapele efectuarii unui transfer intre conturi:

  • Alegeti in campul Preselectie optiunea "Transfer manual".
  • Completati formularul afisat in functie de dorintele dumneavoastra.
  • Validati transferul, apasand butonul "Validare".
  • Verificati corectitudinea datelor introduse in ecranul recapitulativ al cererii dumneavoastra de transfer.

i.In cazul in care datele introduse sunt corecte introduceti Parola dumneavoastra si click pe butonul "Confirmare".
ii.In cazul in care doriti sa modificati datele introduse click pe butonul "Modificare".
iii.In cazul in care doriti sa renuntati la efectuarea transferului click pe butonul "Anulare".
Operatiunea de anulare a transferurilor este disponibila doar inainte de preluarea acestora la Banca in vederea executiei.

  • Transferuri catre beneficiari Aceasta functionalitate va permite sa efectuati transferuri din conturile cu care dumneavoastra ati aderat la serviciul BRD-NET catre beneficiarii pe care i-ati definit in momentul subscrierii la serviciu.

ATENTIE: Sunt disponibile numai viramentele intre conturi deschise in aceeasi valuta.
Viramentele sunt efectuate in limita soldului disponibil la data executiei. Beneficiarii definiti pot avea contul deschis la BRD sau la o alta banca ce opereza in Romania.
Etapele efectuarii unui transfer catre beneficiari:

  • Alegeti in campul Preselectie optiunea "Transfer manual".
  • Completati formularul afisat in functie de dorintele dumneavoastra.
  • Validati transferul, apasand butonul "Validare".
  • Verificati corectitudinea datelor introduse in ecranul recapitulativ al cererii dumneavoastra de transfer.

i.In cazul in care datele introduse sunt corecte introduceti Parola dumneavoastra si click pe butonul "Confirmare".
ii.In cazul in care doriti sa modificati datele introduse click pe butonul "Modificare".
iii.In cazul in care doriti sa renuntati la efectuarea transferului click pe butonul "Anulare".
Operatiunea de anulare a transferurilor este disponibila doar inainte de preluarea acestora la Banca in vederea executiei.
Site-ul BRD-NET va permite sa va salvati in lista de viramente favorite maximum 10 operatiuni.
Etape:

  • Alegeti in campul "Preselectie" optiunea "Adaugare tranzactie predefinita".
  • Completati formularul afisat in functie de dorintele dumneavoastra.
  • Validati transferul, apasand butonul "Validare".
  • Verificati corectitudinea datelor introduse in ecranul recapitulativ al cererii dumneavoastra de transfer.

i.In cazul in care datele introduse sunt corecte introduceti Parola dumneavoastra si click pe butonul "Confirmare". Operatiunea dumneavoastra va fi transmisa spre prelucrare si in acelasi timp salvata in lista de viramente favorite prezente in campul "Preselectie", astfel incat la urmatoarea accesare puteti selecta viramentul si datele vor fi completate automat.
ii.In cazul in care doriti sa modificati datele introduse click pe butonul "Modificare".
iii.In cazul in care doriti sa renuntati la efectuarea transferului click pe butonul "Anulare".

- Istoric transferuri
Aceasta functionalitate va permite sa accesati lista viramentelor pe care le-ati efectuat.
Informatiile care va sunt puse la dispozitie sunt urmatoarele :
i. Data operatiunii .
ii. Tipul conturilor si numerele de cont .
iii. Beneficiarul transferului. iv. Suma transferata.
v. Valuta transferului. vi. Statut Prin click pe link-ul Tipul conturilor si Numerele de cont vi se afiseaza un ecran ce contine toate detaliile aferente operatiunii selectate si care va da posibilitatea anularii acesteia.
In caz de anulare, operatiunea se semneaza cu Parola pe care o detineti.

- Beneficiarii dumneavoastra
Functionalitate care va permite sa vizualizati lista si numerele de conturi ale beneficiarilor predefiniti la semnarea contractului de subscriere.
Beneficiarul poate fi client al BRD sau al oricarei banci din Romania.
Pentru a avea mai multe informatii despre un beneficiar, click pe "Numele" sau.
Adaugarea, modificarea sau stergerea beneficiarilor poate fi realizata prin contactarea unitatii la care a fost incheiat contractul BRD-NET sau, pentru contractele incheiate pentru persoane fizice, prin contactarea telefonica a serviciului VOCALIS la numerele 0800.803.803 - TelVerde, apelabil gratuit in reteaua Romtelecom sau 021-302.61.61 - tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, de Luni pana Duminica intre orele 08-22.

- Creare depozite
Functionalitate care va permite sa ordonati constituirea unui depozit, prin transferul sumei dintr-un cont curent.
Depozitele pot fi create doar din conturi curente, in valutele RON, EUR, USD si GBP, cu dobanda capitalizata pe perioada solicitata.
Crearea depozitelor este efectuata cu conditia existentei unui sold suficient in contul curent la data constituirii depozitului, acesta fiind constituit in valuta contului curent din care a fost initiat transferul.
Sumele minime pentru constituirea depozitelor pot fi consultate la adresa www.brd.ro Data de constituire a depozitului este ziua curenta pentru operatiunile introduse pana in ora 17:
00 si prima zi lucratoare pentru operatiunile introduse dupa aceasta ora sau in zile nelucratoare.

3. Servicii
    -Retea unitati
Va permite sa cunoasteti coordonatele tuturor agentiilor.
    -Produsele noastre
Va orienteaza catre site-ul institutional al BRD - Groupe Societe Generale unde puteti sa consultati oferta de produse si servicii a bancii noastre.
    -Lista utilizatorilor autorizati
Va permite accesul la informatii legate utilizatorii site-ului, desemnati de dumneavoastra in cadrul contractului incheiat cu banca. Informatiile disponibile se refera la Cod de Utilizator, Nume si Prenume, Data ultimei consultari, Ora ultimei consultari, Profil si Grupul din care face parte. Prin click pe un ?Cod de Utilizator?, accesati o a doua pagina continand datele corespunzatoare profilului utilizatorului autorizat si autorizarile sale.

4. Parola
Aceasta functie este luata in considerare in optiunile de securitate ale serviciului. Ea va permite sa va schimbati ori de cate ori doriti Parola, din motive de securitate. Datele care va sunt solicitate se refera la introducerea Parolei actuale, a noii Parole si confirmarea noii Parole. Schimbarea Parolei intra in vigoare imediat.

5. Mesagerie
Are ca obiectiv sa va informeze despre ofertele BRD, despre noutati, promotii sau publicitate prin intermediul unui mesaj. Pagina de Mesagerie se acceseaza automat in momentul in care deschideti o sesiune BRD-NET. Tot in aceasta sectiune veti primi mesaje in cazurile in care transferurile realizate de dvs. nu pot fi procesate, fiindu-va precizat motivul ce a generat neprocesarea acestora.

6. Pagina de intampinare
Prin click pe aceasta functie veti accesa prima pagina personalizata a site-ului (Persoane juridice, Persoane fizice sau Asociatii).

7. Sfarsit sesiune
Prin click pe aceasta functie veti reveni la prima pagina (home page) a BRD-NET. Pentru a accesa paginile securizate trebuie sa va identificati din nou pe baza Codului de Utilizator si a Parolei.

[Inapoi la Cuprins]

B. Demo

Are ca obiectiv punerea la dispozitie a unui spatiu care sa va permita testarea site-ul si familiarizarea cu functionalitatile propuse de acesta.

[Inapoi la Cuprins]

C. Prezentare serviciu

Aceasta functie are ca obiectiv prezentarea succinta a serviciului BRD-NET.

[Inapoi la Cuprins]

D. INTREBARI FRECVENTE

Va ofera raspunsuri la o serie de intrebari legate de serviciul BRD-NET. Aceste informatii au scopul asistarii in utilizarea serviciului BRD-NET.

[Inapoi la Cuprins]

E. Hotline

Aceasta pagina va pune in legatura cu o persoana specializata din cadrul bancii care va raspunde problemelor de natura tehnica sau functionala cu care va veti putea confrunta in utilizarea serviciului BRD-NET.

[Inapoi la Cuprins]

F. Contactati-ne

Aceasta pagina va permite sa purtati o corespondenta cu persoanele specializate din cadrul Bancii care va vor raspunde la orice intrebare adresata.

[Inapoi la Cuprins]

G. Mentiuni legale

Aceasta functie afiseaza precizarile legale privind BRD.

[Inapoi la Cuprins]

H. Avertisment

Aceasta functie offera informatii privind confidentialitatea si riscurile implicate de utilizarea unui site tranzactional.

[Inapoi la Cuprins]

I. Ghid de utilizare

Prin click pe acest buton aveti acces la ghidul actual care descrie in detaliu toate functiile site-ului.

[Inapoi la Cuprins]

 

GLOSAR

Adresa URL (Uniform Resource Locator) :
Adresa de pagina Internet ce indica localizarea sa pe web, precum si modul de transfer utilizat (http, ftp...)


Abonat:

Orice persoana fizica, persoana fizica autorizata sau persoana juridica care a semnat un contract de aderare la serviciul BRD-NET cu banca.

Utilizator autorizat:

Orice titular al unui drept acordat de catre un clientul BRD-NET (avand cont la BRD si acces la serviciul BRD-NET), de a accesa zona securizata a site-ului in vederea efectuarii de operatiuni bancare. In cazul persoanelor juridice Clientul poate desemna in cadrul contractului mai multi utilizatori abilitati cu drepturi de acces si nivele de semnatura diferite.

Cookie :

Un mic fisier ce apare pe calculatorul utilizatorului in momentul in care intra pe un site Web, pentru recunoastere in conexiunile ulterioare.

Cont debitat:

Contul din care a fost virata suma.

Cont creditat:

Contul in care a fost virata suma.

Creditare :
Operatiunea de alimentare a unui cont cu o suma.

Debitare :

Operatiunea de extragere dintr-un cont cu o suma.

E-mail :

Mesajul schimbat intre doua persoane ce dispun de adresa electronica.

Internet Service Provider:

Operatorul tehnic care furnizeaza, via linie telefonica (sau o alta tehnologie) conexiunea la serviciul Internet, in principal web, precum si un anumit numar de servicii conexe, precum mesageria electronica, chat, motor de cautare...

Navigator:

Este utilizatorul de Internet.

Internet:

Ansamblul retelelor de calculatoare interconectate din toata lumea. Internetul ofera mai multe tipuri de aplicatii, precum navigarea pe Web, mesagerie, chat, descarcare de fisier sau videoconferinta.

Modem:

Dispozitiv (intern sau extern calculatorului) legat la o priza telefonica care face posibila conectarea calculatorului la reteaua telefonica si invers.

Cod utilizator:

Numar compus din 8 cifre care va permite sa va indentificati pe site-ul BRD-NET si care va fi imprimat pe Fisa de Aderare la BRD-NET, langa numele dumneavoastra.

Pagina de intampinare :

Prima pagina a unui site Web. Se incarca in momentul in care se activeaza adresa URL a site-ului.

Preselectie:

Aceasta optiune exista in functiile de virament dintr-un cont intr-altul si virament catre beneficiari. Va permite sa salvati datele unui virament pentru a le utiliza din nou.

Transfer manual:

Este un nou virament pe care urmeaza sa-l definiti manual si care nu va fi salvat pentru o noua operatiune in lista dumneavoastra de operatiuni favorite.

Web:

Web reprezinta un sub-ansamblu al Internet-ului, partea sa de multimedia. Este compus din site-uri ce contin texte, imagini, video, sunete...Navigarea intre aceste site-uri este usor de efectuat gratie link-urilor hipertext.

[Inapoi la Cuprins]