CEZ Vanzare isi redeschide Centrele de Relatii cu Clientii, stabilind un program redus si un set strict de reguli de functionare. Canalele online ale furnizorului de energie electrica si gaze naturale raman in continuare operationale si simplu de folosit, din confortul de #acasa.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din municipiile - resedinta de judet: Timisoara, Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina si Targu Jiu isi vor relua activitatea din data de 18 mai 2020, avand un program de lucru cu publicul de 6 h, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 – 14:30.
Totodata, de luni, 18 mai, se vor deschide si Centrele de Relatii cu Clientii din localitatile Campulung, Bailesti, Caracal, Rosiorii de Vede, Videle si Dragasani (interval orar 08:30 – 14:30).
CRC-urile CEZ din Curtea de Arges, Filiasi, Bechet, Orsova, Vanju Mare, Baia de Arama, Corabia, Calimanesti, Horezu si Resita isi vor relua activitatea conform programului de mai jos:
Reguli de functionare a Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare:
- Angajatii Centrelor vor purta masti si manusi de protectie, in centre fiind instalate in prealabil geamuri de protectie plexiglass;
- Ocuparea ghiseelor va fi organizata astfel – un ghiseu functional, unul/ doua ghisee libere. In Centrele de Relatii cu Clientii din Craiova si Pitesti vor functiona concomitent 4 ghisee aflate la o distanta de minim 2 metri.
- CRC-urile CEZ din localitatile Alexandria, Slatina, Targu Jiu, Drobeta Turnu Severin si Ramnicu Valcea vor functiona cu doua ghisee, iar in celelalte centre, activitatea va fi deservita de un singur ghiseu;
- Accesul clientilor in CRC este permis doar cu masca si manusi de protectie (doar un reprezentant per familie);
* In cazuri specifice, clientilor li se vor pune la dispozitie manusi si masti de protectie de unica folosinta.
- Accesul in incinta se va face doar dupa iesirea persoanei care a intrat inainte;
- Cozile de asteptare se vor forma in afara incintei centrului, respectand regulile de distantare sociala;
- Clientilor li se va masura temperatura la intrarea in CRC;
* Clientilor cu temperatura de 37,5 sau mai mare nu li se va permite accesul in centru.
- Clientii vor fi directionati de catre personalul de paza sa-si stearga talpile incaltamintei pe covorasul dezinfectant de la intrarea in centru precum si sa-si igienizeze mainile cu solutii de dezinfectare;
- Se recomanda clientilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricaror documente;
- Totodata, se recomanda pregatirea in prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.
Furnizorul CEZ Vanzare le reaminteste clientilor sai ca pot comunica cu acesta din confortul de #acasa, folosind urmatoarele canale:
Portalul si aplicatia mobila MYCEZ
- mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi
aici.
Info Linia CEZ, 0251 929
- disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul
https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
14.05.2020