Portalul si aplicatia mobila My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, chatul dedicat sunt doar cateva dintre alternativele online de care beneficiaza clientii CEZ Vanzare in relatia cu furnizorul lor. Furnizorul le recomanda in continuare clientilor sai sa opteze pentru siguranta de #acasa, iar daca isi planifica o vizita la Centrele de Relatii cu Clientii, sa tina cont de programul actualizat al centrelor (cu pauza de pranz in intervalul 12:30 – 13:00).
CEZ Vanzare ramane preocupat de protectia clientilor sai in contextul COVID – 19 si ii asigura ca solicitarile lor sunt preluate eficient si prin intermediul canalelor de comunicare alternative puse la dispozitie:
Portalul si aplicatia mobila MY CEZ
Mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
Info Linia CEZ, 0251 929
​Disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul
www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834.
Totodata, furnizorul CEZ Vanzare isi incurajeaza clientii sa foloseasca sistemele de plati online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plata de tip internet banking, puse la dispozitie de unitatile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plata puteti regasi accesand sectiunea
Modalitati de plata, din website-ul
www.cez.ro.
Este important de mentionat faptul ca incepand cu data de 12 octombrie, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare nu vor derula activitati cu publicul in intervalul 12:30 – 13:00, perioada dedicata pauzei de pranz.
Programul Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare, poate fi consultat mai jos:
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania