Ultima etapa a liberalizarii pietei de energie electrica se adreseaza clientilor casnici CEZ Vanzare care nu au ales pana acum eligibilitatea – adica nu au optat pentru un contract de furnizare negociat.
“In acest moment, este foarte important pentru clientii de energie electrica sa ramana informati cu privire la liberalizarea pietei de energie, fapt ce ii va ajuta sa ocoleasca capcanele si sa opteze in deplina cunostinta de cauza pentru oferte bazate pe servicii conexe si beneficii majore, altele decat pretul cel mai mic.” – a declarat Cornelia Szabo, CEO CEZ Vanzare.
Ce tip de beneficii conexe ofera CEZ Vanzare?
Furnizorul CEZ Vanzare le ofera tuturor clientilor sai servicii si oferte specializate, insotite de un set de beneficii comune, care sa le asigure confort si acces rapid la informatie:
- Transparenta contractuala si in relatia cu furnizorul;
- Contractare simpla si rapida;
- Cont Online My CEZ, in varianta web sau aplicatie mobila, disponibila in App Store sau Google Play;
- Factura electronica disponibila la data emiterii si totodata acces la istoricul facturilor; emise in ultimele 12 luni, in orice moment al zilei, in contul online;
- Posibilitate de plata online;
- Asistenta specializata la numarul de telefon 0251 929, disponibil intre orele 08:00 - 20:00, 7/7 pentru informatii comerciale.
Care sunt ofertele propuse clientilor in contextul liberalizarii?
In contextul eliminarii tarifelor reglementate de furnizare energie electrica de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), furnizorul CEZ Vanzare prezinta deja un portofoliu larg de produse si servicii si pregateste si alte oferte noi, avantajoase si adaptabile nevoilor clientilor sai.
In functie de interesele si nevoile clientilor, CEZ Vanzare a pregatit un portofoliu amplu de produse de energie, care include si produse cu sau fara abonament lunar, cu servicii de asistenta de urgenta pentru casa sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul caruia consumatorii pot controla de oriunde termperatura casei dar si costurile cu energia electrica. Lista ofertelor si produselor de energie CEZ Vanzare poate fi consultata
aici.
De asemenea, pentru a incuraja contractarea online, in contextul epidemiologic actual, CEZ Vanzare a dezvoltat un produs exclusiv online
CEZ Verde Online, ce ofera 100% energie regenerabila, la un pret special. Mai multe detalii, puteti regasi la
https://bit.ly/2WmZi3p
In ceea ce priveste comunicarea cu intreg portofoliul de clienti CEZ Vanzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispozitie de furnizor:
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, zilnic, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
- Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul
www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00 si sambata - duminica, in intervalul orar 08:00 - 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834.
Ce schimbari presupune liberalizarea pietei de energie:
- Nu vor mai exista categorii de clienti facturati la tarife reglementate de furnizare energie electrica;
- Toti operatorii desemnati de catre ANRE - furnizori de ultima instanta au obligatia de a pune la dispozitia clientilor o oferta de serviciu universal, alaturi de ofertele in regim concurential.
Ce trebuie sa stie clientii:
- Clientii au posibilitatea de a-si alege oferta cea mai avantajoasa conform nevoilor lor, contractul putand fi incheiat pe o perioada determinata sau nedeterminata;
- Clientii isi pot negocia contractul cu furnizorul de energie electrica – in conditiile legislatiei in vigoare;
- Daca nu este hotarat, clientul care a beneficiat de un pret reglementat va fi in continuare alimentat cu energie electrica de catre actualul sau furnizor de ultima instanta in regim de serviciu universal, putand opta oricand pentru trecerea in regim concurential;
- Pretul aplicat clientilor beneficiari de serviciu universal se stabileste de catre fiecare furnizor de ultima instanta, pe criterii concurentiale, avand in vedere ca acesta sa fie rezonabil, competitiv, usor comparabil, transparent si nediscriminatoriu;
- Pretul aplicat clientilor beneficiari ai serviciului universal include tarifele reglementate pentru serviciul de transport - componenta de extragere a energiei electrice din retea, serviciul de sistem si serviciul de distributie;
- Clientii pot compara ofertele furnizorilor de pe piata utilizand aplicatia "Comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice", pe pagina de internet a ANRE, la adresa: https://www.anre.ro/ro/info-consumatori/comparator-de-tarife, sau prin descarcarea aplicatiei ANRE pe dispozitivele mobile;
- Toti clientii finali de energie electrica au dreptul sa isi schimbe furnizorul, cu respectarea conditiilor contractuale, in termen de 21 de zile de la data solicitarii;
- Procesul de schimbare a furnizorului de energie electrica nu implica modificari de ordin tehnic;
- Indiferent de furnizorul ales, operatorul de distributie ramane acelasi, ocupandu-se in continuare de alimentarea cu energie electrica si solutionarea eventualelor deficiente electrice.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
17.12.2020