Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 30 aprilie si 03 mai 2021 ca si zile libere la nivel national. Pentru ziua de 04 mai 2021, a treia zi de Paste, furnizorul CEZ Vanzare va acorda zi libera platita, conform CCM.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare
Conform reglementarilor in vigoare si CCM, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in perioada 30 aprilie - 04 mai 2021.
Incepand cu data de 05 mai 2021, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, aplicandu-se masurile necesare de prevenire si preventie a raspandirii virusului, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ din localitatile Craiova, Bailesti, Pitesti, Campulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Targu Jiu, Ramnicu Valcea, Dragasani, Alexandria, Rosiorii de Vede, Videle, Curtea de Arges, Corabia, Horezu, Bechet, Timisoara si Iasi.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Baia de Arama, Calimanesti, Orsova, Resita, Filiasi si Vanju Mare, isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:
Oras |
Data |
Interval Orar |
Baia de Arama |
marti, 11 mai 2021 |
08:30 – 16:30 |
Calimanesti |
Orsova |
joi, 06 mai 2021 |
08:30 – 16:30 |
Resita |
joi, 06 mai 2021 |
08:30 – 16:30 |
Filiasi |
vineri, 07 mai 2021 |
08:30 – 16:30 |
Vanju Mare |
Pentru a evita timpul de asteptare, echipa CEZ Vanzare recomanda clientilor sai sa isi programeze vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, accesand sectiunea dedicata https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completati numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Clientii in care doriti sa ajungeti precum si demersul pentru care efectuati vizita;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare;
- Inregistrati programarea.
Reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizorul CEZ Vanzare clientilor sai:
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
- Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul
https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, sambata – duminica 08:00 – 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Online, click
aici sau la adresa de corespondenta Targu Jiu, strada Depozitelor, nr. 2, judetul Gorj.
- La numarul de fax: 0248 524 834.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania