Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare nu vor avea program de lucru cu publicul in data de 1 iunie 2021, reluandu-si activitatea in data de 2 iunie 2021

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilua de 1 iunie 2021 ca si zi libera la nivel national. Indiferent de natura actionariatului, furnizorul de energie si gaze naturale isi asigura clientii ca echipa sa ramane aceeasi - specialistii de vanzari, agentii Call Center sau reprezentantii din Centrele de Relatii cu Clientii sau de pe teren. 
In plus, contractele CEZ Vanzare raman neschimbate sub toate aspectele lor (obligatii si beneficii, pret, durata, obiect) iar ofertele negociate de clienti cu CEZ Vanzare raman neschimbate pe toata durata valabilitatii lor. Mai mult, clientii nu trebuie sa intreprinda niciun demers pentru pastrarea conditiilor actuale.


Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare

Conform reglementarilor in vigoare si CCM, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in data de 1 iunie 2021.
Incepand cu data de 2 iunie 2021, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, aplicandu-se masurile necesare de prevenire si preventie a raspandirii virusului, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ din localitatile Craiova, Bailesti, Pitesti, Campulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Targu Jiu, Ramnicu Valcea, Dragasani, Alexandria, Rosiorii de Vede, Videle, Curtea de Arges, Corabia, Horezu, Bechet, Timisoara si Iasi.

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Baia de Arama, Calimanesti, Orsova, Resita, Filiasi si Vanju Mare, isi vor relua activitatea dupa ziua libera nationala, conform programului de mai jos:

Reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizorul CEZ Vanzare clientilor sai:
  • Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
  • Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, sambata – duminica 08:00 – 16:00.
  • Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de inregistrare a sesizarilor accesand /ro/sesizari2-form 
- Online, click aici sau la adresa de corespondenta Targu Jiu, strada Depozitelor, nr. 2, judetul Gorj.
- La numarul de fax: 0248 524 834.
 

Important! In data de 31 martie 2021 CEZ Vanzare si-a schimbat actionariatul, insa contractele, echipa, serviciile si produsele raman valabile si neschimbate. 

Portofoliul CEZ Vanzare va ramane concentrat pe nevoile clientilor nostri si a comunitatii pe care o deservim, avand sprijinul redutabil al unui investitor puternic.

 
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
31.05.2021