Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare nu vor avea program de lucru cu publicul in ziua de 21 iunie 2021, reluandu-si activitatea in data de 22 iunie 2021

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza ziua de 21 iunie 2021, a doua zi de Rusalii, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national.

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare

Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare isi intrerup activitatea in ziua de 21 iunie 2021.

Incepand cu data de 22 iunie, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30, aplicandu-se masurile necesare de prevenire si preventie a raspandirii coronavirus, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Alexandria, Baia de Arama, Bailesti, Calimanesti, Campulung, Caracal, Craiova, Dragasani, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Rosiorii de Vede, Slatina, Targu Jiu, Videle, Iasi (09:00 - 17:00) si Timisoara (09:00 - 17:00).

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Baia de Arama, Calimanesti, Curtea de Arges, Corabia, Horezu, Bechet, Orsova, Resita, Filiasi si Vanju Mare, isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:

Oras Data Interval orar
Curtea de Arges Miercuri, 23 iunie 2021 08:30 – 16:30
Corabia
Horezu
Bechet
Orsova  Joi, 24 iunie 2021 08:30 – 16:30
Resita Joi, 24 iunie 2021 09:00 – 10:00
Filiasi Vineri, 25 iunie 2021 08:30 – 16:30
Vanju Mare
Pentru a evita timpul de asteptare, echipa CEZ Vanzare recomanda clientilor sai sa isi programeze vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, accesand sectiunea dedicata https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ 
 
Cum se efectueaza o programare?
  • Accesati pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
  • Completati numele, prenumele, adresa de mail;
  • Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Clientii in care doriti sa ajungeti precum si demersul pentru care efectuati vizita;
  • Alegeti data si intervalul orar pentru programare;
  • Inregistrati programarea.
Reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizorul CEZ Vanzare clientilor sai:
  • Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
 
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
  • Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
  • Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de inregistrare a sesizarilor accesand /ro/sesizari2-form 
- Online, click aici
- Numarul de fax: 0248 524 834.
 
 
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania