CEZ Vanzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-CoV 2 in comunitatile in care opereaza prin implementarea unui set de masuri de siguranta aditionale si suplimentarea solutiilor de contact, la indemana tuturor clientilor, incepand cu 20.10.2021:
- Centrele de Relatii cu Clientii CEZ cu program de lucru cu publicul 1 zi pe saptamana (CRC Bechet, CRC Filiasi, CRC Orsova, CRC Resita, CRC Baia de Arama, CRC Calimanesti, CRC Corabia, CRC Horezu, CRC Vanju Mare) vor fi inchise temporar;
- Numarul de specialisti Front Office in relatia cu clientii va fi redus in restul Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare (din Caracal, Curtea de Arges, Videle, Dragasani, Rosiorii de Vede, Timisoara, Bailesti, Campulung, Iasi, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Alexandria si Ramnicu Valcea).
Printre solutiile noi menite sa elimine sau sa compenseze disconfortul, CEZ Vanzare implementeaza:
- Pentru localitatile in care Centrele de Relatii cu Clientii de 1 zi se inchid, cu sprijinul autoritatilor locale vor fi identificate in perioada urmatoare locatii dedicate pentru instalarea InfoKiosk-urilor My CEZ pentru realizarea urmatoarelor actiuni:
- Informatii despre sold, plati si facturi (lista si istoric facturi, valori de plata, status facturi, printarea si vizualizarea facturilor, transmiterea acestora catre o adresa de email indicata, plata cu cardul, integrala sau partiala a facturilor de energie/ gaze);
- Transmiterea indexului autocitit (afisarea detaliilor de la ultima citire inregistrata in sistem, posibilitatea de a inregistra indexul autocitit pentru energie sau gaze, etc.);
- Informatii despre contractul de energie/ gaze naturale (numarul si data de incheiere a unui contract, valabilitatea acestuia, modalitatea de transmitere a corespondentei: posta sau electronic, adresa de corespondenta, etc);
- Trimiterea unei solicitari/ sesizari (posibilitatea transmiterii unei petitii prin completarea unor campuri dedicate).
- In cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din Craiova si Pitesti, in conditii de vreme nefavorabila, va fi amenajata o zona de asteptare in cantina, cu impunerea tuturor masurilor de precautie impuse. Masurile de protectie si regulile de distantare raman valabile in centre si pot fi consultate AICI.
- Numar dedicat, 1769, la care clientii pot transmite pe scurt, prin SMS, solicitarea si codul de client urmand sa fie contactati de specialistii CEZ Vanzare pentru solutionarea solicitarii.
- Solutie de Programare Online in Centrele de Relatii cu Clientii, disponibila in resedintele de judet. Programarea vizitei se va putea face online pe www.cezinfo.ro/rezervare-online sau telefonic, apeland numarul 0251408004, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00. Programul Centrelor si harta acestora pot fi consultate accesand www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html
- Contractarea serviciilor si ofertelor CEZ Vanzare poate fi derulata din siguranta de #Acasa direct la www.mycez.cezinfo.ro, pe www.cez.ro sau prin prin accesarea sectiunii www.cezinfo.ro/produse/
- Canalele alternative de comunicare CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor:
Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
Chatul cu un consultant CEZ Vanzare - vhatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Directia Comunicare & Marketing
CEZ Romania
19.10.2021