Energia vine de la fiecare dintre noi

Pentru implementarea masurilor de compensare/ plafonare a preturilor in sistemul informatic, conform cu noile prevederi impuse de Legea 259/2021 privind aprobarea OUG 118/2021, CEZ Vanzare anunta suspendarea temporara a facturarii

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Plafonarea si/ sau compensarea se vor aplica pentru consumul de energie electrica si/ sau gaze naturale realizat incepand cu luna noiembrie. Clientii CEZ Vanzare care se incadreaza in prevederile legislative vor primi facturile cu valorile compensate si la preturile plafonate de legislatia in vigoare.
Implementarea acestor modificari impune suspendarea temporara a facturarii pentru a fi efectuate modificarile tehnice necesare in sistemul de facturare. 
 
Mentionam faptul ca: 
- Facturile CEZ Vanzare isi vor pastra aceleasi termene de scadenta agreate in contract (ca numar de zile de la data emiterii). 
- Formatul facturii CEZ Vanzare va fi optimizat acolo unde este cazul cu informatii despre tipul si valoarea compensatiei in care se incadreaza clientii, in conformitate cu legislatia in vigoare*. 
In aceste conditii clientii casnici CEZ Vanzare pot primi facturile aferente lunii noiembrie mai tarziu decat in mod obisnuit. Precizam ca intervalul de emitere mai scurt intre facturile emise in lunile noiembrie si decembrie nu va afecta datele de scadenta ale acestora. 
Dupa aceasta prima factura primita cu intarziere procesul de facturare isi va relua cursul normal, respectand termenele de emitere programate.
 
Echipa tehnica CEZ Vanzare depune toate eforturile pentru setarea procesului de emitere a facturilor cu valori compensate sau plafonate intr-un timp cat mai scurt. Procesul depinde in mare masura de modul in care Legea 259/2021 va fi aplicata. 
 
Clientii CEZ Vanzare pot obtine in continuare toate informatiile de care au nevoie prin unul din canalele de comunicare alternative:
  • Numar dedicat, 1769, la care clientii pot transmite pe scurt, prin SMS, solicitarea si codul de client, urmand sa fie contactati de specialistii CEZ Vanzare pentru solutionarea solicitarii. 
  • Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
  • Contractarea serviciilor si ofertelor CEZ Vanzare direct la www.mycez.cezinfo.ro, pe www.cez.ro sau prin prin accesarea sectiunii www.cezinfo.ro/produse  
  • Chatul cu un consultant CEZ Vanzare, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
  • Alte canale de comunicare: Completarea formularului de inregistrare a solicitarilor accesand www.cez.ro/sesizari2-form 
  • Numarul de fax: 0248 524 834.

Pentru clientii care respecta regulile de acces si doresc sa contacteze un specialist CEZ Vanzarein Centrele de Relatii cu Clientii, acestia au la indemana solutia de Programare Online, disponibila in resedintele de judet. Programarea vizitei se va putea face online pe www.cezinfo.ro/rezervare-online sau telefonic, apeland numarul 0251 408 004, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00. Programul Centrelor si harta acestora pot fi consultate accesand www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html

Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!

Directia Comunicare & Marketing

CEZ Romania

10.11.2021

*Legea nr. 259/2021 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 118/2021 privind stabilirea unei scheme de compensare pentru consumul de energie electrica si gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022, precum si pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilitati persoanelor care domiciliaza sau lucreaza in unele localitati din Muntii Apuseni si in Rezervatia Biosferei "Delta Dunarii"