Furnizorul de energie electrica si gaze naturale le reaminteste clientilor sai ca orice persoana care pretinde a fi angajat al companiei trebuie sa prezinte dovada acestui fapt inainte de a le presta orice fel de servicii.
Tipul de practici la care clientii ar trebui sa fie atenti
Pentru a evita situatii neplacute, CEZ Vanzare sfatuieste clientii sa acorde atentie sporita persoanelor care se recomanda ca angajati CEZ si ii informeaza eronat ca:
- vor ramane fara energie electrica sau gaze naturale ca urmare a schimbarii actionariatului/ plecarii CEZ din Romania sau desfiintarii companiei CEZ Vanzare;
- furnizorul CEZ Vanzare si-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrica/ gaze naturale din piata;
- preturile si clauzele contractuale deja agreate se modifica;
- partea de contractare/ recontractare a clientilor se desfasoara prin intermediul unor parteneriate cu alti furnizori de energie electrica/ gaze naturale cunoscuti, din piata.
Important! Clientii nu trebuie sa inmaneze documente, acte de identitate sau sa semneze vreun document inainte de a se asigura ca persoanele care pretind ca sunt angajati sau parteneri CEZ au aceasta calitate.
Cum ne asiguram ca interactionam cu angajati/parteneri CEZ?
- persoanele in cauza prezinta legitimatii si ordine de serviciu;
- prezinta foarte clar scopul vizitelor si continutul documentelor prezentate;
- documentele includ informatiile de identificare ale furnizorului CEZ Vanzare, logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informatiile din facturile de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare, pentru un plus de certitudine.
Pentru a verifica o potentiala informare eronata, canalele de comunicare folosite de CEZ Vanzare pentru dialogul cu clientii sai sunt disponibile astfel:
- la Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare ale caror adrese pot fi consultate la www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Suplimentar, clientii CEZ Vanzare isi pot rezerva vizitele la www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop;
- Prin corespondenta electronica, la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro;
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati poti gasi aici;
- Chatul online cu un consultant CEZ Vanzare pe www.cezinfo.ro.
Divizia Oameni & Brand
CEZ Romania
18.05.2022