CEZ Vanzare avertizeaza: atentie sporita la persoanele care pretind ca sunt angajati CEZ sau parteneri ai furnizorului
Personalul CEZ Vanzare si al partenerilor sai isi prezinta foarte clar scopul vizitei si descrie continutul documentelor prezentate clientilor, avand asupra lor si legitimatiile, respectiv ordinele de serviciu. In plus, documentele prezentate de personalul CEZ Vanzare autentic includ informatiile de identificare si logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informatiile din facturile de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare, pentru un plus de certitudine.
Tipul de practici la care clientii CEZ Vanzare ar trebui sa fie atenti
Pentru a evita situatii neplacute, CEZ Vanzare sfatuieste clientii sa acorde atentie sporita persoanelor care se recomanda ca angajati CEZ si ii informeaza eronat ca:
- furnizorul CEZ Vanzare si-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrica/ gaze naturale din piata;
- furnizorul CEZ Vanzare este o sucursala, parte a altui furnizor de energie si gaze naturale cu renume, din piata;
- vor ramane fara energie electrica sau gaze naturale ca urmare a schimbarii actionariatului/ plecarii CEZ din Romania sau desfiintarii companiei CEZ Vanzare;
- preturile si clauzele contractuale deja agreate se modifica;
- partea de contractare/ recontractare a clientilor se desfasoara prin intermediul unor parteneriate cu alti furnizori de energie electrica/ gaze naturale cunoscuti, din piata.
Important! Clientii nu trebuie sa inmaneze documente, acte de identitate sau sa semneze vreun document inainte de a se asigura ca persoanele care pretind ca sunt angajati sau parteneri CEZ au aceasta calitate.
Personalul CEZ Vanzare deruleaza in teren doar activitati de contractare si recontractare, prezentand ofertele si serviciile CEZ Vanzare curente. Aditionarea contractelor, prelungirea acestora, schimbarea planului tarifar sau a serviciului furnizat, modificarea datelor clientilor se efectueaza online, prin corespondenta electronica sau scrisa, sau la Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, la solicitarea clientului, sau dupa caz, in functie de termenii si conditiile specificate in contract.
Pentru a verifica o potentiala informare eronata, clientii CEZ Vanzare sunt rugati sa solicite legitimatia agentului. De asemenea, pentru siguranta, orice client poate apela si la canalele de comunicare deja cunoscute:
- la Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare ale caror adrese pot fi consultate la https://www.cezinfo.ro/centrele-regionale-de-contact/. Suplimentar, clientii CEZ Vanzare isi pot rezerva vizitele la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop;
- Prin corespondenta electronica, la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro;
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati poti gasi aici;
- Chatul online cu un consultant CEZ Vanzare pe www.cezinfo.ro.
Divizia Oameni & Brand
CEZ Romania
10.03.2023