Energia vine de la fiecare dintre noi

5 servicii care raspund nevoilor tale: Info Linia CEZ, E - Factura, portalul www.cezinfo.ro, Centrele de Relatii cu Clienti si website-ul www.cez.ro

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Vrei sa transmiti un deranjament simplu si rapid?
Dupa aproximativ 20 de secunde de asteptare, ai posibilitatea de a transmite deficientele electrice, fara a mai intra in contact cu un operator, reducand timpul de interventie, in beneficiul tau. Utilizand doar codul locului de consum si numarul de telefon, apelezi Info Linia CEZ, tastezi combinatia de cifre 3, 1, si in acest fel aduci echipa operativa la tine. Mai multe detalii poti regasi aici.

Vrei sa transmiti index- ul autocitit al facturii de energie electrica?
Index-ul autocitit al facturii de energie electrica poate fi transmis in intervalul dedicat de 5 zile, comunicat pe factura de energie electrica, la numarul gratuit 0800 500 500, prin realizarea unor pasi simpli pe care ii poti regasi aici.

Doresti informatii in mod direct?
Poti apela Info Linia CEZ la numarul unic 0251 929, disponibil zilnic intre orele 08:00 - 20:00 pentru informatii comerciale si NON STOP pentru informatii de natura tehnica (intreruperi accidentale, intreruperi programate, defectiuni in retea etc), si vei primi consultanta, informatii complete si utile de la operatorii nostri.

Pentru a primi informatii direct de la un functionar CEZ, te asteptam la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii CEZ, de luni pana vineri intre orele 08:00 - 16:00 sau 08:00 - 17:00 in municipiile resedinta de judet. Pentru informatii referitoare la programul si adresele Centrelor Zonale de Relatii cu Clientii, click aici.


Vrei sa eviti deplasarea la Centrul de Relatii cu Clientii CEZ?
Poti transmite un e-mail cu solicitarea ta la adresa online, click aici sau poti transmite sesizarea prin posta, la adresa CEZ Romania SA, localitatea Targu Jiu, strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238, sau prin fax, la numerele de telefon 0248 524 834/ 0248 524 832.
Totodata pe website-ul www.cez.ro, ai la dispozitie un formular de inregistrare a sesizarilor pentru furnizorul CEZ Vanzare.

Vrei sa primesti informarile de la CEZ cat mai repede, sau vrei sa economisesti timpul aferent primirii si platii facturii?
Iti oferim alternativa electronica. Adera gratuit la serviciul E-Factura si primeste factura de energie electrica, dar si notificarile privind situatia contractuala pe adresa ta de e-mail. Astfel, se reduce durata de transmitere - receptie a facturii sau a notificarii, ai acces in timp real la informatii (poti vizualiza factura din momentul in care a fost emisa), iar impactul asupra mediului se minimizeaza prin arhivarea electronica a facturilor.

* Revenirea la primirea facturii tiparita pe suportul de hartie se poate face in orice moment, fara costuri suplimentare, in termen de maxim 30 de zile de la data la care furnizorul de energie electrica primeste solicitarea clientului in acest sens.

Cum procedezi pentru a beneficia de E-factura?
Poti beneficia de serviciul E-factura prin:

  • Accesarea site-ului www.efacturacez.ro unde vei completa un formular folosind codul de client, datele de identificare (CNP pentru titular de contract furnizare persoana fizica/CUI pentru titular de contract furnizare persoana juridica), adresa de e-mail valida;
  • Apelarea Info Liniei CEZ;
  • Online, click aici;
  • Solicitarea personala a serviciului in orice Centru de Relatii cu Clientii CEZ Romania S.A.;
  • Transmiterea solicitarii prin servicii de corespondenta la adresa: Str. Depozitelor, nr. 2, Tg-Jiu, jud. Gorj, cod postal 210238;
  • Transmiterea solicitarii prin fax, la numerele: 0248 524 834 si 0248 524 832;

In urma comunicarii datelor mai sus mentionate, vei primi pe adresa de e-mail comunicata un link de confirmare, iar dupa accesarea acestuia se va activa serviciul E-factura, simplu si rapid.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania