Energia vine de la fiecare dintre noi

Incepand de luni, 26.04.2021, Centrele de Relatii cu Clientii din Craiova si Pitesti isi prelungesc programul de lucru

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

  • Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare situate in Pitesti, str. Darzu, nr. 1A, judetul Arges si Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97, judetul Dolj isi prelungesc programul de lucru cu publicul, derulandu-si activitatea cu clientii de luni pana vineri, in intervalul orar 07:30 – 16:30 (cu pauza de pranz intre 12:30 – 13:00); 
  • Pentru a reduce timpul de asteptare, furnizorul va redeschide accesul clientilor la utilizarea kiosk-urilor MY CEZ Kiosk din incinta centrelor;
  • Pentru 0 timp de asteptare, furnizorul recomanda rezervarea online a vizitelor la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
  • Clientii vor fi intampinati in continuare de aceeasi echipa dedicata, iar contractele, serviciile si produsele raman valabile si neschimbate. 

 
Chiar si dupa schimbarea actionariatului, din 31.03.2021, CEZ Vanzare ramane acelasi furnizor de energie si gaze naturale de incredere, preocupat in permanenta pentru a identifica cele mai potrivite solutii pentru clientii sai. 
Programul Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din Craiova si Pitesti se va prelungi cu 1 h, cu respectarea stricta a masurilor sanitare de preventie impotriva raspandirii virusului SARS – COV2.
 
Suplimentar, furnizorul va redeschide accesul clientilor la utilizarea kiosk-urilor MY CEZ Kiosk din incinta centrelor, care le ofera clientilor urmatoarele facilitati:
  • Informatii despre sold, plati si facturi (lista si istoric facturi, valori de plata, status facturi, printarea si vizualizarea facturilor, transmiterea acestora catre o adresa de email indicata, plata cu cardul, integrala sau partiala a facturilor de energie/ gaze);
  • Transmiterea indexului autocitit (afisarea detaliilor de la ultima citire inregistrata in sistem, posibilitatea de a inregistra indexul autocitit pentru energie sau gaze, etc.);
  • Informatii despre contractul de energie/ gaze naturale (numarul si data de incheiere a unui contract, valabilitatea acestuia, modalitatea de transmitere a corespondentei: posta sau electronic, adresa de corespondenta, etc);
  • Trimiterea unei solicitari/sesizari (posibilitatea transmiterii unei petitii prin completarea unor campuri dedicate).
 
IMPORTANT:
Procedurile de contractare CEZ Vanzare raman la fel de simple: 
 
Suplimentar, furnizorul de energie electrica si gaze naturale a pregatit oferte si servicii ce pot fi contractate simplu si rapid din confortul de #acasa. Mai multe informatii aici.
CEZ Vanzare isi va continua angajamentele si parteneriatele, respectand clauzele contractuale si relatia comerciala cu clientii sai, in timp ce canalele de comunicare, punctele de plata si contact raman neschimbate.
 
In prezent, echipa CEZ Vanzare ramane alaturi de clientii sai sub aceleasi insemne portocalii CEZ. Daca si cand acest lucru se va schimba, clientii vor primi toate informatiile necesare in mod prompt si transparent. 
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania